Tuesday, August 2, 2016

Allahu rabbi.
Letih.

Byk kerja yang tertangguh.
Serabut.

Masuk kelas kena marah, kena perli.
Nasib badan.

Kena berubah.
Ubah diri.
Serius.

Friday, July 29, 2016

Jangan sampai aku give up dengan hang.

Asyik aku ja yang selalu salah.
Asyik aku ja yang kena marah.

Apa la sangat salah aku ni.

Rindu.
Sangat.

Thursday, July 28, 2016

Harini jamuan raya.
Mcm biasa.
Duty.

Jamuan tapi kita tak sempat nak makan langsung
Cedih huhu

Mmg la awek kt kmk tu ramai je
Tapi gua mampu tengok je
Sbb gua ada satu hati mana bole nak sumbat ramai-ramai.
Chau

Wednesday, July 27, 2016

Sayida Nafisa.
Penenang jiwa.

Lolz